Tìm việc làm phù hợp với bạn
Tìm việc làm phù hợp với bạn
Chubb Life Vietnam
Chubb Life Vietnam
Mức lương : Thỏa thuận
Lượt xem 78 | 15/04/2023 | Mã 729RE57579
Senior Supevisor, Call Center (Complaint Handling)
Hạn nộp: 15/04/2023
Thông tin chung

Mức lương: Thỏa thuận

Yêu cầu bằng cấp: Đại học

Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu

Kinh nghiệm: 5 năm

Số lượng cần tuyển: 2

Phúc lợi
Mô tả công việc

JOB PURPOSE:
• In charge of the full implementation of IFRS17 and ensure compliance with IFRS 17 standard.
• Coordinate with other departments to ensure that the transition from IFRS4 to IFRS17 is smooth, including documentation. Ensure the continuation of IFRS 17 framework after implementation phase.
• Conduct IFRS 17 related trainings to junior staff of actuarial department

KEY ACCOUNTABILITIES:
• In charge of recommending and implementing changes to the set up of Valuation

Yêu cầu công việc

SPECIALIZED KNOWLEDGE:
• Having experienced with Actuarial software (Axis is preferable)
• Having experienced with implementing IFRS17 is preferable
• Strong communication skill including the ability to communicate complex information clearly and appropriately (both written and verbal) in Vietnamese and English
• Good analytical and problem-solving skill.
• Attention to detail
• Ability to multi-task and work under pressure

EDUCATION AND EXPERIENCE:
• Bachelor’s degree in actuarial, or related to actuarial science
• Passed at least 5 actuarial exams
• At least 5 years of experience working in actuarial department
• Experience with GGY AXIS modelling is a plus

Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Chia sẻ tin tuyển dụng
Sao chép đường dẫn
Tuyển dụng nhanh